Blog ACTIVEHERO

Konkretne porady treningowe i dietetyczne,
które zmienią Twoją sylwetkę!
Najnowsze artykuły

Masło orzechowe dobre na wszystko

W dzisiejszych czasach kiedy batony proteinowe, odżywki białkowe i zamienniki posiłków weszły na co dzień w jadłospis wielu profesjonalnych i amatorskich sportowców, warto pamiętać o prawdziwej żywności. Do takiej na pewno trzeba zaliczyć masło orzechowe, które jest jednym z najlepszych pokarmów, jakie mogła nam dostarczyć natura. Ponadto jest smaczne, niedrogie, odżywcze i dobre dla naszego zdrowia.

 

Jeżeli jesteś ciekaw jak możesz skorzystać jedząc masło z orzeszków ziemnych czytaj dalej…

czytaj dalej

Przepisy Activehero - Białkowe ginger breads

Dziś natomiast podrzucimy Wam ciekawy przepis na proteinowe pierniczki, które stanowią zdrowszą alternatywę dla tradycyjnej wersji. Przepis jest prosty i wykonanie go zajmuje około 20-25 minut. Ciasteczka są smaczne i o wiele bardziej sycące niż te według przepisu naszych mam (chyba że Twoja mama była zawodniczką fitness ;) )

czytaj dalej

Jak przeżyć okres przedświąteczny w dobrej formie i zdrowiu!

Okres przedświąteczny dla wielu z nas oznacza stres, przeładowanie obowiązkami i zepchnięcie zdrowych nawyków na drugi (albo i dziesiąty...) plan. Kto byłby w stanie myśleć o treningu czy odżywianiu, kiedy trzeba kupić prezenty, sprzątać, zaplanować świąteczne spotkania, a nierzadko - więcej czasu spędzić w pracy? Bo przecież dla wielu firm grudzień to pracowity miesiąc.
W święta nasze zdrowe nawyki są skazane na porażkę. Ale czy na pewno? A co powiecie na jakieś kompromisy?

czytaj dalej

Przepisy ActiveHero - Delicje

 Lubicie nasze tradycyjne, polskie ciastka – delicje?

Połączenie biszkoptu, musu pomarańczowego i czekolady to coś niezwykłego! Ale bądźmy szczerzy – biorąc pod uwagę nasze cele treningowe, nie zawsze możemy sobie pozwolić na pałaszowanie ciastek. Niestety...

czytaj dalej

6 Najlepszych ćwiczeń na mięśnie ud

Popularność niektórych gwiazd fitnessu jest często budowana w oparciu między innymi o filmy prezentujące ćwiczenia. Na ogół są to takie materiały, których ludzie pożądają. Każdy z nas, osób dbających o wygląd, na pewno potrafi wskazać na swoim ciele miejsce, z prezencji którego nie do końca jest zadowolony. Przecież nie zaszkodzi zerknąć do Googla, może ma na to jakiś sposób... Stąd też wg. Google analytics, najczęściej wpisywanymi do wyszukiwarki hasłami (w tematyce fitnessowej) są: zestaw ćwiczeń na..., najlepsze ćwiczenia na pupę, ćwiczenia wyszczuplające uda, najlepsze ćwiczenia na pupę, ćwiczenia ujędrniające to, ćwiczenia odchudzające tamto itd.

czytaj dalej

Trening obwodowy – czy to idealny plan ćwiczeń dla Ciebie?

Ludzie potrafią być niezwykle kreatywni w unikaniu aktywności fizycznej czy prawidłowej diety. Podczas wszystkich konsultacji i prelekcji jakie miałem okazję prowadzić dla różnych grup, słyszałem już tysiące wymówek. Gdybym jednak miał wskazać tą, która powtarza się najczęściej, to wskazałbym brak czasu. Właśnie nim ludzie na ogół argumentują znikomą lub zerową aktywność fizyczną.

czytaj dalej

Białko sojowe – nie tylko dla wegan i wegetarian.

Nasiona soi są w łańcuchu żywnościowym ponad 5000 lat. Białko sojowe pochodzi z nasion soi i jest na swój sposób wyjątkowe - jest „kompletnym” białkiem pochodzenia roślinnego. Nazywamy to białko „kompletnym”, ponieważ zawiera ono wszystkie niezbędne aminokwasy. Dzięki czemu suplementacja proteinami soji jest dobrą alternatywą dla innych odżywek białkowych jak serwatka czy kazeina. Poza dostarczeniem do Twojego organizmu dodatkowej porcji aminokwasów, białko sojowe przynosi również wiele korzyści zdrowotnych, a także może pomóc w pozbyciu się tkanki tłuszczowej. Rzućmy okiem na to w jaki sposób białko sojowe może udoskonalić Twoją dietę i co konkretnie Ci to da.

czytaj dalej

Jak zacząć ćwiczyć, czyli od zera do bohatera - część II.

Żeby gdziekolwiek dotrzeć, trzeba zrobić pierwszy krok. Mówi się nawet, że to właśnie on jest najtrudniejszy. Jeśli chodzi o wzięcie zdrowia i sylwetki we własne ręce – faktycznie, pierwszy krok na tej drodze może wydawać się skomplikowany. Ale zaręczam – to tylko złudzenie. Bycie w dobrej formie jest naprawdę proste, wymaga tylko odpowiedniego ustawienia priorytetów i trzymania się kilku podstawowych zasad.

czytaj dalej

Jak zacząć ćwiczyć, czyli od zera do bohatera - część I.

Coraz większa część społeczeństwa w niemal każdym rozwiniętym kraju, spędza przeważającą część dnia bez podejmowania jakiejkolwiek aktywności. Rozwój technologii i rosnąca specjalizacja sprawiają, że przeciętny człowiek rzadko kiedy jest zmuszony robić coś sam. Ciężko jednoznacznie ocenić kierunek postępu obrany przez świat. Nie da się jednak ukryć, że mniejsza ilość wymuszonej aktywności prowadzi do zmniejszenia całkowitej ilości ruchu fundowanej ciału w ciągu dnia. To z kolei, przekłada się na niższą wydolność i mniejsze zużycie energii, co pośrednio przyczynia się do rozwoju nadwagi i wszystkich związanych z nią problemów.

czytaj dalej

Owoc nr 1 , który Cię odchudzi!

Jeżeli choć trochę interesujesz się odchudzaniem, na pewno słyszałeś, że trzeba rezygnować z owoców za wszelką cenę… Jednak ja jestem innego zdania, poniżej możesz przeczytać co skłoniło mnie do takiego stanowiska.

czytaj dalej
<< poprzednie 12 następne >>
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel